CRM
programska rešitev

Imejte nadzor nad svojim poslovanjem!





  • iskanje novih strank
  • spremljanje vedenja in zadovoljstva strank
  • merjenje kakovosti odnosov s strankami
  • avtomatizacija izdajanja računov
  • pregled nad vsemi dokumenti v sistemu
  • podpora za reklamacije in pogosta vprašanja
  • SMS obveščanje strank in opomnilniki
  • integracija s telefonijo
  • integracija s CMS, MS Office, e-trgovino …


Stopite v korak s časom in optimizirajte poslovanje!

Virtual CRM je orodje za upravljanje odnosov s strankami in podporo postopkov nabave in prodaje.

Programska oprema podpira in avtomatizira naslednje prodajne procese:
marketing, prodajo, nabavo, vodenje zalog, analize, evidenco plačil, reklamacije, pogosta vprašanja, spremljanje projektov.

Komu je namenjen Virtual CRM?

Namenjen je vsem majhnim, srednjim in velikim podjetjem za podporo in avtomatizacijo prodajnih procesov.
Program je dosegljiv od koderkoli in s katerekoli računalniške platforme, ki ima naloženo programsko opremo za brskanje po internetu.

Kaj omogoča Virtual CRM?

• iskanje novih strank;
• izgrajevanje baz podatkov o obstoječih strankah;
• spremljanje dobičkonosnosti posameznih strank;
• spremljanje vedenja in zadovoljstva strank;
• merjenje kakovosti odnosov s strankami;
• avtomatizacija izdajanja računov;
• pregled vseh prejetih in izdanih računov;
• evidenca vseh prihodkov in odhodkov, pregled odprtih postavk;
• priprava kampanj, dokumentov;
• pregled nad storitvami, artikli in zalogo;
• lastna baza dobaviteljev in kupcev;
• integracija s spletno trgovino;
• integracija s telefonijo;
• integracija s CMS, MS Office …

Kakšne so funkcialnosti Virtual CRM-ja?

• pregledno vodenje poslovnih priložnosti;
• imejte dokumentacijo, ki jo potrebujete pri svojem poslovanju, vedno pri roki (sezname, cenike, dokumente podjetja, RSS-kanale);
• omogočena večjezična podpora in podpora različnim valutam;
• spremljanje projektov: vodenje pogodbenih storitev po projektih, projektni nalogah in fazah;
• podpora za reklamacije in pogosta vprašanja;
• vodenje pogodbenih storitev in projektov po projektih, projektnih nalogah in fazah projekta;
• vključeni avtomatski opomniki prek SMS-sporočil in elektronske pošte;
• izdelava ponudb, prodajnih nalogov, računov, naročilnic;
• baza produktov in storitev;
• skupinski in osebni koledar z načrtovanjem sestankov, klicev ter opravil z integrirano web pošto;
• preglednice, analize, projekcije in izčrpna poročila;
• oblikovanje izhodne dokumentacije v PDF, tiskanje, pošiljanje z e-pošto ali faksiranje;
• napreden iskalnik omogoča učinkovito in hitro iskanje po vseh podatkih;
• SMS obveščanje strank;
• preizkušena in stabilna programska rešitev;
• možnosti postavitve in prilagoditve glede na potrebe naročnika.

Zahtevajte informativno ponudbo!