Celovite programske rešitve na enem mestu!

Programska rešitev MBS nudi širok nabor funkcionalnosti, ki vam bodo pomagale pri vodenju in razvoju vašega podjetja.

Programska oprema pokriva področja:
trgovine, gostinstva, proizvodnje, skladišča, financ, wellnesa, javne uprave in upravljanja s človeškimi viri …

Prednosti MBS programskih rešitev:
• modularna, neodvisna in spletno podprta rešitev
• optimizira poslovanje in raste skupaj s podjetjem
• možen razvoj dodatnih modulov za potrebe stranke
• zanesljivost delovanja v Windows, Unix in Linux okolju
• zanesljiva in stalna tehnična pomoč (vse dni v letu)
• dobava in vzdrževanje programske in strojne opreme
• možnost nakupa ali najema programske in strojne opreme
• nameščeno na več kot 2500 različnih lokacijah v Sloveniji in tujini


  • ZAHTEVAJTE SVOJO INFORMATIVNO PONUDBO!

MBS PROGRAMSKE REŠITVE:

    • MBS Trgovina

      je celovita večfunkcionalna, večpanožna in večjezična rešitev za optimalno upravljanje oskrbovalne verige v trgovini. Temelji na najnaprednejših tehnologijah in ponuja široko paleto funkcionalnosti, saj pokriva vse poslovne procese od vhoda do izhoda: Naročanje, Zaloge, Inventura, Nabava, Prodaja, Blagovno-materialni tokovi ter analitiko za vse omenjene procese, vsebuje pa tudi Managment človeških virov (HRM).

      MBS POS (Front Office)

      je rešitev za uporabo na samem prodajnem mestu – blagajni, kiosku itd. Z uporabo naprednih zaslonov na dotik vam in vašim strankam omogoea hitrejše in prijaznejše poslovanje. Prav tako je zaradi TouchScreen tehnologije (zaslon na dotik) zelo enostavna za uporabo, kar skrajša čas uvajanja, poveča zadovoljstvo strank in omogoči optimizacijo vaših prodajnih procesov.

      Glavne značilnosti:
      • uporabnikom – prodajalcem in kupcem – prijazna in prilagodljiva TouchScreen tehnologija
      • popolnoma prilagodljivi uporabniški vmesniki
      • enostavna uporaba s kliki po grafičnem zaslonu – zmanjšano število napak in hitrejše poslovanje
      • priklic podatkov iz centralnih šifrantov, računi za znanega kupca, programi zvestobe, posebne ponudbe
      • podpora vsem načinom plačila – gotovina, kreditne in debetne kartice, kartice zvestobe, boni, kuponi itd.
      • večjezična in večvalutna podpora – želeno število jezikov in valut na blagajni
      • možna direktna povezava blagajne s tehtnico oz. skenerjem/tehtnico za tehtanje sadja kar na prodajnem mestu
      • optimizacija procesov in delovanja za čimhitrejši pretok kupcev in izdelkov
      • nadzor dostopa in upravljanje pravic uporabnikov
      • bližnjice na zaslonu za hiter dostop do najbolj uporabljanih funkcij
      • poročila in nadzor časa aktivnosti / neaktivnosti prodajnega mesta, delavca itd.
      • izpis logotipa in posebnih sporočil (promocije, obvestila …) na računih za stranke

      MBS Trgovina (Back Office)

      je rešitev, posebej prilagojena poslovnim zahtevam maloprodaje oz. prodajnega mesta. Vključuje vse ‘back-office’ operacije (administracija), ki so potrebne za uspešno upravljanje prodajne enote ter za njeno maksimalno učinkovitost. Rešitev lahko prilagodimo kateremukoli tipu trgovine, velikosti, dejavnosti itd. (hipermarket, supermarket, minimarket; živila, tekstil, tehnika, drogerija…).

      Glavne značilnosti:
      • management zalog, RFID podpora
      • planiranje in optimizacija zalog
      • optimizacija naročanja
      • nadzor nad naročili, dobavami in pogoji naročanja
      • upravljanje s cenami, akcije, promocije, posebne ponudbe
      • regalni kartončki, označevanje, nalepke
      • administracija trgovine in POS procesov, kontrola, management in nadgradnja
      • popusti, rabati, posebni pogoji
      • komunikacija med Centralo in POS sistemi
      • dinamična poročila in analize
      • CRM – kartice zvestobe, darilni boni, ponudbe, ki temeljijo na analizi preteklih nakupov, bonusi zvestobe …

      MBS Centrala

      zagotavlja celotni nadzor oskrbovalne verige od nabave do vaših strank. Ponuja upravljanje vseh centralnih operacij in je povsem prilagodljiva dimenzijam vašega poslovanja. Centralni management vseh podatkovnih baz omogoča upravljanje vseh šifrantov, asortimana, cen, nabave, prodaje, promocij in akcij, naročanja, fakturiranja naenkrat in iz ene lokacije na n lokacij. Tako vam omogočamo maksimalno ažurnost in točnost podatkov. Prav tako se podatki z lokacij stekajo nazaj na preddefinirana mesta v Centralo, kjer ne prihaja do podvajanj in izgub podatkov.

      Vsi pogoji poslovanja so rešeni s konceptom pogodb, katerih parametri so nastavljivi in prilagodljivi vsakemu posamičnemu partnerju – pri tem je ‘partner’ lahko prodajno območje, ena ali več trgovin, dobavitelj, skupina dobaviteljev ali kupcev, skladišče ali celo posamezni delavec. Partnerje lahko grupiramo po raznovrstnih poljubnih kriterijih – geografska lega, velikost, dejavnost, promet, cenovna politika, tip asortimana, tip trgovine itd.

      Glavne značilnosti:
      • podpora želenemu številu jezikov, lokacij, dejavnosti, poslovnih enot, denarnih valut itd.,
      • centralna baza podatkov: kupci, dobavitelji, asortiment, logistika …,
      • podpora nabavi in naročanju,
      • prilagodljivi parametri preko pogodb s partnerji: kupci, dobavitelji, lokacije, delavci…,
      • ceniki: kreiranje in distribucija cen, promocij, posebnih ponudb, rabatov, grosističnih cen, oblikovanje posebnih cenovnih politik za različne enote oz. partnerje …,
      • podpora prodaje, fakturiranja …
      • centralno vodenje zalog (po kvaliteti in vrednosti)
      • merchandising

    • MBS Gostinstvo

      je celovita večfunkcijska in večjezična rešitev za optimalno upravljanje oskrbovalne verige v gostinskih dejavnostih (restavracije, hoteli, bari, kavarne ipd.).

      MBS Gourmet POS (Front Office)

      vam z uporabo naprednih zaslonov na dotik omogoča hitrejše in prijaznejše poslovanje. Prav tako je zaradi TouchScreen tehnologije zelo enostavna za uporabo, kar skrajša čas uvajanja, poveča zadovoljstvo strank in omogoči optimizacijo vaših prodajnih procesov.

      Glavne značilnosti:
      • uporabnikom prijazna in prilagodljiva TouchScreen tehnologija
      • popolnoma prilagodljiv izgled zaslonov, izpisov in računov
      • enostavno spreminjanje slik, logotipov, promocij, dnevnih obvestil in podobnega na računu
      • izpis kuponov, posebnih ponudb …
      • enostavna uporaba s kliki po grafičnem zaslonu – zmanjšano število napak in hitrejše poslovanje
      • priklic podatkov iz centralnih šifrantov, računi za znanega kupca, programi zvestobe, posebne ponudbe
      • podpora vsem načinom plačila – gotovina, kreditne in debetne kartice, kartice zvestobe, boni, kuponi itd.
      • večjezična in večvalutna podpora – želeno število jezikov in valut na blagajni
      • enostavno in hitro sporočanje oz. pošiljanje obvestil iz centrale ali back-officea na prodajno mesto (za zaposlene ali za stranke)
      • naročanje preko dlančnikov, sporočanje in tiskanje v kuhinjo
      • enostavna delitev računov, enostavna ponovitev naročila (‘runde’) z enim klikom
      • enostavno prestavljanje računov z mize na mizo, z enega zaposlenega na drugega itd.
      • bližnjice na zaslonu za hiter dostop do najbolj uporabljanih funkcij
      • poročila in nadzor časa aktivnosti / neaktivnosti mize, stranke, zaposlenega …
      • brezdenarno poslovanje oz. koriščenje storitev (kartice, zapestnice; račun na sobo, na račun stranke ali podjetja, bonusi, krediti itd.)
      • SAMOPOSTREŽNO NAROČANJE – za menze, samopostrežne restavracije; naročanje hrane za tekoči dan ali po menuju za želen čas vnaprej; pregled stanja in koriščenje dobroimetja na kartici …

      MBS Gostinstvo (Back Office)

      vključuje vse ‘back-office’ operacije (administracija), potrebne za uspešno upravljanje poslovne enote ter za njeno maksimalno učinkovitost.

      Rešitev lahko prilagodimo kateremukoli tipu gostinskega objekta, ne glede na velikost, pestrost ponudbe, razpršenost lokacij itd. – primerna je tako za restavracije, hotele in kavarne, kot tudi za verige samopostrežnih restavracij, menze v podjetjih, šolah in podobno.

      Glavne značilnosti:
      • upravljanje zalog, RFID podpora
      • planiranje in optimizacija zalog, optimizacija naročanja
      • neomejeno število jezikov in denarnih valut
      • naročanje ‘na daljavo’ z dlančniki
      • CRM – Baza podatkov o strankah, njihovih preferencah, že koriščenih storitvah, posebnih željah in potrebah
      • razni programi in kartice zvestobe, darilni boni, klubi zdravja, posebne ponudbe, promocije, ponudbe, ki temeljijo na analizi preteklih nakupov …
      • brezdenarno poslovanje oz. koriščenje storitev (kartice, zapestnice; račun na sobo, na račun stranke ali podjetja, bonusi, krediti itd.)
      • nadzor nad naročili, dobavami in pogoji naročanja
      • upravljanje cenikov, akcije, promocije, posebne ponudbe
      • popusti, rabati, posebni pogoji
      • komunikacija med Centralo in POS sistemi
      • dinamična poročila in analize

      MBS Gostinstvo Centrala

      je programski paket, ki ponuja upravljanje vseh centralnih operacij in je povsem prilagodljiv dimenzijam vašega poslovanja. Centralni management vseh podatkovnih baz omogoča upravljanje vseh šifrantov, asortimana, kreiranje receptur, posebnih ponudb, cen, nabave, prodaje, promocij in akcij, naročanja, fakturiranja naenkrat in iz ene lokacije na n lokacij. Tako vam omogočamo maksimalno ažurnost in točnost podatkov. Prav tako se podatki z lokacij stekajo nazaj na preddefinirana mesta v Centralo, kjer ne prihaja do podvajanj in izgub podatkov.

      Vsi pogoji poslovanja so rešeni s konceptom pogodb, katerih parametri so nastavljivi in prilagodljivi vsakemu posamičnemu partnerju – pri tem je ‘partner’ lahko profitni center, geografsko območje, ena ali več poslovalnic, dobavitelj, skupina dobaviteljev ali kupcev, skladišče ali celo posamezni delavec. Partnerje lahko grupiramo po raznovrstnih poljubnih kriterijih – geografska lega, velikost, dejavnost, promet, cenovna politika, tip asortimana, tip objekta itd.

      Glavne značilnosti:
      • podpora poljubnemu številu jezikov, lokacij, dejavnosti, poslovnih enot, denarnih valut ipd.
      • centralna baza podatkov: stranke, dobavitelji, asortiment storitev, recepture, menuji, posebne ponudbe, logistika …
      • podpora nabavi in naročanju
      • prilagodljivi parametri preko pogodb s partnerji: kupci, dobavitelji, lokacije, delavci …
      • ceniki: enostavno in centralno kreiranje in distribucija cen, promocij, posebnih ponudb, rabatov, prilagoditev cenovne politike za različne enote oz. partnerje …
      • upravljanje palete storitev – vezana prodaja, pospeševanje prodaje…
      • CRM – management baze podatkov o strankah
      • centralno vodenje zalog (po kvaliteti in vrednosti)
      • merchandising
      • centralna distribucija, nadzor, analitika podatkov za vse lokacije oz. poslovne enote.

    • MBS Finance

      je programski paket, ki omogoča upravljanje vseh finančno-računovodskih tokov, ki se pojavljajo pri poslovanju podjetja. Sestavljajo ga: vhodna knjiga, glavna knjiga, saldakonti, plačilni promet in blagajna.

      Modul MBS Finance

      Modul za spremljanje finančnega poslovanja MBS Finance ponuja vhodno knjigo za dokumente v elektronski obliki, saldakonte, spremljanje in urejanje plačilnega prometa, vodenje glavne knjige, obračun in evidenco DDV, vodenje blagajne ter vodenje osnovnih sredstev.

      Vhodna knjiga je sistem elektronskega slikovnega arhiva dokumentov, ki omogoča sledljivost pretoka dokumentov.

      Saldakonti omogočajo vodenje izdanih in prejetih računov po domači in tuji valuti, vodenje zamudnih obresti, pregled odprtih postavk, ABC analiz, lOP…

      Pri vodenju plačilnega prometa lahko spremljamo več bančnih računov, kompenzacije in rezervacije nalogov ter opravimo samodejno knjiženje.

      Glavna knjiga omogoča vodenje različnih analitik ter izdelavo analiz.

      Pri obračunu DDV so vključene knjiga uvozov ter prejetih in izdanih računov.

      Blagajna omogoča tudi vodenje trezorske blagajne, v kateri se evidenca vodi po apoenih in blagajnikih, za gostinsko dejavnost pa je še posebej pomembna možnost uporabe za dotik občutljivih zaslonov.

    • MBS Kadri

      je programski paket za celovito upravljanje z največjim bogastvom podjetja – zaposlenimi.

      Omogoča vodenje HRM, upravljanje kariere in razvoja zaposlenih ter njihovo izobraževanje in spremljanje uspešnosti.

      Posebno poglavje predstavljata tudi modula Plače in Evidenca delovnega časa.

      Modul MBS Kadri

      Modul MBS Kadri torej omogoča spremljanje, izobraževanje, razvoj in nadgradnjo kariere zaposlenih ter ustrezno vrednotenje in ocenjevanje ter nagrajevanje njihovega dela. Nudi tudi popolno evidenco in arhiviranje vseh potrebnih podatkov in dokumentov o zaposlenih, skladno z vsemi zakoni in zahtevami okolja in podjetja.

    • MBS APPOS – Davčna blagajna v oblaku

      V pripravi!

    • MBS Rešitve na ključ

      V skladu z željami in potrebami naših poslovnih partnerjev celostno zasnujemo, razvijemo in implementiramo ter vzdržujemo personalizirane programske rešitve za optimizacijo poslovnega sistema.

      Naše programske rešitve so ukrojene še posebej za poslovne uporabnike na področju:

      • trgovine,
      • gostinstva,
      • proizvodnje,
      • wellnessa,
      • financ,
      • upravljanja s človeškimi viri,
      • skladiščnega poslovanja,
      • upravljanja čakalnih vrst in
      • javne uprave.

      Desetletje izkušenj, znanja in sinergije z našimi poslovnimi partnerji je naša konkurenčna prednost, ki jo kontinuirano ohranjamo in nadgrajujemo. Da bi tudi vi zajezili številne konkurenčne prednosti in izboljšali svoj nastop na tržišču, vam lahko v sklopu poslovnega svetovanja pomagamo optimizirati poslovanje in zasnovati informacijsko tehnologijo posebej ukrojeno za potrebe vašega podjetja.